Aveti nevoie de un CRM?

Doresti sa gasesti o modalitate prin care sa poti administra si imbunatati activitatile din companie? Un CRM te poate ajuta! Nu stii inca ce varianta sa alegi?

Solutia CRM propusa de noi este complexa prin functiile sale si se poate personaliza in functie de nevoile companiei tale! CRM este foarte facil de accesat si de folosit, fiind o varianta web-based, de oriunde si de pe orice dispozitiv, fix sau mobil.

CRM dispozitive mobile

Ce contine un CRM?

Modelul CRM Demo contine:

– utilizatori si grupuri de utilizatori;
– management clienti;
– management propuneri comerciale;
– management contracte;
– management interventii;
– management servicii;
– management activitati ordinea de zi;
– management proiecte;
– management sondaje de opinie.

conexiuni crmDetalii conexiuni CRM

Este un model web-based, ceea ce inseamna ca exista un server, iar utilizatorii se conecteaza prin intermediul unui browser.
Suporta majoritatea browserelor, iar conexiunea se poate efectua de pe PC-desktop, laptop sau tableta.

Pret CRM

Estimare pret CRM

Este necesar sa ne transmiteti detalii in legatura cu ce anume doriti sa va ofere CRM-ul si numarul de utilizatori.
Pretul se stabileste in ordinea functiilor pe care trebuie sa le indeplineasca CRM-ul si apoi al numarului de utilizatori.
Fiind un model web-based (server + utilizatori conectati prin intermediul unui browser) numarul de utilizatori este important in special pentru a alege modalitatea de gazduire. Cu cat sunt mai multi utilizatori cu atat trebuie o baza de gazduire mai mare.

Puteti trimite o solicitare pentru o oferta de pret prin intermediul paginii de Contact sau prin e-mail la rares@rarsim.ro.

Studiu de caz – CRM pentru reprezentanti medicali

Suntem interesati in mare masura de timp. Cat timp am facut deplasandu-ne din punctul A in punctul B, cat timp a durat un curs, cate zile mai sunt pana se intampla un eveniment, cate ore dureaza o zi de munca, cate minute dureaza o vizita.
Incercam sa facem cat mai multe lucruri in aceeasi unitate de timp. Uneori functioneaza, alteori din punct de vedere fizic al masurarii timpului este imposibil.

Presupunem in acest studiu ca exista un reprezentant medical care viziteaza un anumit numar de medici zinic, iar evidenta este tinuta in agenda. Daca pentru fiecare vizita este nevoie de 30 minute, atunci in 6 ore se vor efectua aproximativ 8 – 10 vizite punand la socoteala si drumul parcurs. Dupa ce se iau notitele, aceste vor fi scrise intr-un fisier. Apoi vor fi transmise superiorului ierarhic. Acesta va primi toate fisierele de la toti colegii sai si le va centraliza. Apoi se va emite un raport.
Daca facem o mica recapitulare rezulta ca: exista un timp necesar pentru vizita (timp A), cand se scriu notitele, apoi un timp necesar pentru transcrierea notitelor si transmiterea raportului (timp B), apoi superiorul ierarhic va primi si va centraliza toate rapoartele (timp C).

Pentru a reduce acesti timpi se poate folosi un CRM pentru reprezentanti medicali. Solutia pe care o prezint este pe scurt urmatoarea: pe tableta se introduc notitele in timpul vizitei intr-un formular creat special in interiorul CRM-ului ( timp A). Se completeaza campurile, iar dupa validarea vizitei toate datele se trimit automat catre superiorul ierarhic. Apoi superiorul ierarhic exporta din soft datele ( formate pentru export .csv, .xls sau .tsv) si rezulta raportul( timp nou C – care dureaza cateva minute in functie de modul de export).
Dupa cum se poate observa se va elimina timpul B si se va diminua considerabil timpul C.